sjukhus

hej hej!!!
Nu ska jag berätta lite  vad som hänt!
det var den 16 april onsdag eftermiddag blev jag väldig sjuk  stor rejält  förskylning  fick åka til akuten..  Oc dom tar emot mig för jag har för dålig andning .. fick lägga in  sjukhuset... möjlig gör dom mig innan jag flytta uppp ser här
 ut .. vilket säng iallafall..  och dom tar allt blod från armen och handen  titta här ser den ut fy tussssannnnnnn! det är hemskt ont när dom tar i nerv sen måste ut blodet  för att hur mkt jag har i syrehalt.  har luftväginfektion mycket  får använda inhaltor och medcine . ser här handen och armen

 

fick stanna i sjukhus  fram till idag  kom jag hem äntligeeeeenn.. usch med en granne säng  hon som stör mig i natten  hon gick fel till min säng uch  sen kunde jag inte somna om...  hon var demens  och har dålig lunga  .. hon måste ha speciellt  mask på sig..
besöka mig var titti , mona och ola och lilla lea  och lulzim och jazzi och hans fru var hos mig kort stund blir jag glad... det var ju dålig tv  där finns inte textade  tv men den stora dagsrum finnns den .. urdålig  liten tv utan textad. jag fick tillstånd att använda sms i mobil.. när jag kommer hem var är att sakna kaffe hemma.. den äcklinga kaffe i usö så jag fick använda the. jappp

nu är sagan är sluttttttt! så var den.


Kommentarer
Postat av: mona

krya på dig morsan!

Postat av: Kicki

Nu får du hålla dig frisk!
Kram kram

2008-04-25 @ 20:00:20
URL: http://njutavlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback