nu ska jag berätta lite!

hejhej!
ojojoj det var längesen jag berätta sist sommar. ojojoj det var inte nåt speceillt iallafall-
jag var hos mona i november för lea fylller 1 år kalas. kul att se henne att hon äter smörgåstårta sen vanlig tårta.. hon fick en ljus i tårta. men vet inte hur man blåsa ut men hjälp av sin pappa. hihi  sen öppna hon alla paket .. hon var nöjd iallafall..
den 19 nov  opreras jag i armen  för jag har klämt nerverna i armbåge.  nu är det bra men ärr kvar.. har tagit bort stygn.. det blir 7 stygn.. nu funkar bra med mina fingrarna. som det ska vara..
8 december var vi privata familjen  överaska  olles fru marina som fyller 50 år .. hon visste inte att vi kom dit mona köpte smörgåstårta..  hon blev jätteglad attt vi kom.. vi snackar och äter och dricka kaffe till..
13 dec var jag med pensionärträff och åkte till åsbro och äter julbord. det var jättegott mums men jag var ju förskylning  ingen roligt.. .. men huvudsak jag får smaka julbord..








japp sagan är slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback