sjukhus!

I fredags var jag i mikaelvårdcentralen för jag har ont i mage hemskt ont jag måste böjd i ryggen kunde inte raka ryggen för det är hemskt ont och läkare har undersökning mig och han säger misstänker blindtarm.. så jag fick åka taxi till akut.. och dom undersökning och troligenvis blindtarm och jag fick röngade mig så var det inte blindtarm . så jag fick lägga in i usö för obervarvastioner  kvar i usö.. nästan dag doktor kom och undersökning mig igen var det var fel  så tror dom att det är bråck.. men dom tycker jag ska undersökning i gynolog också.. så jag fick en dag till usö men aldrig fått svar när jag ska in i gynolog  vänta och vänta till tredje dag söndag  inte eller svar  inte eller måndag  .. så tisdag fick jag kallelse till gynolog  och dom gjorde ultradljud underlivet .. allt är fint där ingen fel på min mage.. trots jag har ont fortfarande.. när jag har varit i gynolog tillbaka till min rum men dom säger jag måste flytta till en annan rum men fick flytta in typ samtalrum  och dom ska ordna rum till mig men vänta och vänta jag kan inte ligga där för det är kallt där ..så jag ber syster att jag vill hem idag.. hon prata med doktor .. doktor kom till mig och prata igenom  allt och fick svar jag f¨år hem  jipppiiii  kl var 20.00. hem äntligen hemma..men har fortfarande onda.. under tiden jag ligger i usö kom min sambo och hans lillebror  , mona ,ola och linnéa  . kerstin har också besöka mig .. det var trist  att ligga i usö usch . fytusan! japp saga är slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback