lea första dopp i kumla badet!

Fredag  den 4 juli 2008.

Idag var jag hos mona i kumla .. vi badar i djupdalsbadet  andra dopp för mig idag  den första i alnängsbadet  var det inte rikitg bada för mig för det är så kallt vatten där . men i djupdalsbadet var  det bätte vatten ,, finns swinningool  , ruschbana, simhopp, och två små barn swiningspool.. och en till en liten sjö   men ingen vill bada där konstig.. men iallafall fick lea första dopp  .. vad skönt för henne gullig lea är .. så jag tog kort på henne och hennes mamma..  sen vi sola lite medan lea sover i barnvagn. sen kom leas pappa och han fick bada också bara en gång.. vi bada flera ggr..  ola och morfar håller på renoverat i leas rum.. oj så dammigt det är när jag kom dit till monas villan från badet.. nu känner jag att jag fick solbränn i ryggen.. hoppas att jag kan sova..  ja nu kommer foto.


  


japp sagan är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback