16 juli 2007

Resan gick till Grängesberg .
Jag äkte tåg till Grängesberg  framme vid halv två . sen åkte jag med min vän bil till vårdcentralen som jag har bokat en tid hos doktor för min foten. så jag vill svar att jag har eksem och inflammation i såret så jag fick medcin pencillen och salva.. den hjälpte snabb blir bra för min foten. men fick inte bada i sjön.. eftersom dersas sommarstugan är hemskt nära till sjön. det tar bara 2 minuter dit. härlig att vara hos dom en veckan. vi har roligt  och åt fina mat.. jag diskar varje dag som hon kallas mig huspiga..hihihi. närjag var där en veckan slut åkte jag hem igen till örebro och koppla av .. två dagar efter det så kommer min gubbe hem. hälig att ha honom här hemma.. sen som vanlig igen  örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback