aug 2007 kusinträff.

Den  15 augusti 2007.

Jonas och jag åkte till Karlstad för at se min pappas grav har inte sett den i 28 år sen han dog var med i bagravning i kyrkan men inte i fästning ner i grav.. Först åkte vi bil till Karlstad  och träffa min kusin ann som jag inte sett på 28 år sen . vi träffas i shell i Karlstad. Vi kram och snackar lite sen åkte vi till min faster "Polly" fast hon heter Poldie. Hon bjöd oss kaffe och tårta och vi prata om min pappas liv . Det var intresserad att lyssna vad pappa har haft  i livet...så min kamera var dålig så jag fick av min kusnin bilder ser så här
image2


Vi är kusin .. så vi hälsa på faster hem.. Sen åkte vi till grav och sätta blommor dit det var fint grav .Sen åkte vi till min kusin anns sommarstugan i skoghall.. det var jätte fint ojojj  vid stranden  man kan bada.. det är bara 5 meter från huset.. har egen båt och bryggan.. vad stor ytan hos dom.. vi åt smörgåstårta vad gott mums.. hon har gjort själv.. men jätte stort tårta vi skratta åt den.. men jättegott.. sen åkte vi hem buuuu.. allt gick resan gick bra till örebro.

sagan är slut






Kommentarer
Postat av: Mona

Hej mamma!! Du har blivit utmanad i min blogg :) hehe. ses i morgon . kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback