gustaviksbadet!

den 21 feb!

igår var vi i gustaviskbadet .. först gick vi till restaurang och äter gott  vi åt buffé. allt möjlig maträtter.. sen åt vi glass med hallonsås åh vad gott det var .. sen vi dricka kaffe. sen går till relax och bada i bublor hela em. vilket härlig där.. ser här foto

lulzim sitter bakom är fisavkvarium. finns tre små haj där i akavarium.. fint tycker jag .. vi drack sprite och cocacola dricker vi sen toast gott vi blir mätta vi slöö i stolen.




ser här jag bada i bubblor härlig va!?




åkte hem och är alldelse slööööö och trött ! puh! tack min gubbe som bjöd mig ut för alla hjärta dag ! eftersom han har jobbar hela veckan har inte tid nåt sånt så därför han bjöd mig ut .. puss min gubbe !

sagan är slut!


Kommentarer
Postat av: Mona

Mysig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback