lea och kvinnodagen!

hej !
nu ska jag berätta lite men först i tisdags  var min dotter mona med sin lilla barnbarn lea var hos mig och vi åt  våffla med sylt och grädde  sen gosar jag med min lilla barnbarn en liten stund medan mona gör med min data  och lär mig lite .. sen åkte dom hem åh puh diskar jag allt  ..  ser här lea

        



 lördag den 8 mars !

 igår var jag och och alla flickorna i kvinnogille som fira för kvinnodagen  så vi åt i thac coco  restarurang  ..  det var trevlig . vi flickorna prata allt möjlig .. och vi åt gott mat  ser här första är förrätt det är vårrullen med vitkål och sötsursås  ser här .

 när v har åt färdig med förrätt så på nytt åt vi huvudrätt så vi hämta olika mat i buffe sen dom stekar dom allt  sen vi åt ser här .

ser den gott ut va?
sen efterrätt var det olika frukter  och kaffe.. men jag liten besviken ingen glass vore gott till frukter . men ack nej .jag tog bara kokosbullar och ananans.. 

sen vi prata med flickorna till åtta sen hem  och var mätt och slöar  och titta på tv melodifestivalen men jag somna i soffan iallafall var mkt trött.. 
japp sagan är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback