ingen speciellt !

Den 5 augusti 2009.
Den dan  var min gubbe och jag i svampen  och äta där  och dricka kaffe  härlig fint väder solen skiner ingen blåst..  vi sätt ute och äta  . sen cykla vi till och hälsa på min skolkamrat kerstin som bor nära svampen.. passar på hälsa på..   min gubbe har inte sett hennes nya lgh .. han tycker det är jättefint område..  vi drack kaffe hos henne. sen min gubbe ringer till akut tandvård efterssom jag har plåga  tand.. det är underkäken längst ner  det gör oooooonnnnnttttt..  så vi fick komma dit och dom har tagit bort min tand .. sköööööönnnt över nu är det bara  ömmmmmmm  nu.. men värsta  på kvällen  oooooonnnnnt.. men tar alvedon  iallafall går  över.. 


familjen riis och  lundström flytta  kanske i helgen vet jag inte .. men  lgh håller på renoverat allt innan dom flytta in härlig nya färska lgh renoverat allt..  jag är avdsjuk på mona grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. 

Snart  blir jag farmor  i novermber alltså min son jonas ska blir pappa..  jag längtar efter  bäbis   då  får jag puss och kela  bäbis men ack nej det  ä'r för långt dit  .. dom bor i kumla.. jag får väl åka buss eller tåg dit.. 

 Snart blir jag 53 år   buhäääää för gammal kärring ...



sagan är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback