kort händelser rika berätteleser.. !

Den 21/11 2009.

Vi hade pensionär och kvinnogillet har samarbeta med hattparty.. det var rolig att se dom olika hattar.. först sätt vi och äter kyckling med potatisgrantäng.. och sallad sen efterrätt  kaffe.. det var väl väldig gott..  sen två tjej som har dragit ut vem som vinner med hattar  ser här vem det är 

1:e är
lennart   2:e är  3:e är
           Lennart                                Maggie                                 Maria
jag tycker att erik wiik skulle få ettan för han har så lustig hatt  ser här:



sen har vi haft tipspromenad..  jag vann inte för jag så usel dålig att svara på tipset. usch eftersom det handlar lite om x- t.ex xoflon  m.m.m.m. första var det liselott som vann med svar 11 rätt. tia rätt är tolk karin med sin barnbarn..
Sen har vi lite tävling olika saker .. kul att se dom ialllafall.. så vi är nöjda  ...


Den 28  nov 1009-

Jag hade främmande här hemma hos mig .. då kom hela familjen riis och lundström från sthlm , familjen riis med sin lilla gosse,  två par riis som kom med.. kul hos mig .. vi åt smörgåstårta ser här  gotti gotti...
sen åt vi glasstårta med två ljus.så linnea får blåsa ut ljuset ser här

sen öppna linnea paket för hon fyller ju 2 år i 20 nov men får paket av 0ss och morfar och morbror jonas med fam. se här linnea öppna paket.   var ivrigt att öppna paket.. hihi
sen ser vi bara på nya bäbis som är kusin till linnea . han heter wiliam gulligt. ser här bara 2  veckor gammal gullig.. 

sen åker jag med mona med ola och linnea bil till farmor hem  ser här tillsammns ,  linnea vill inte men ändå tillsammans . kul se dom farmor som är 89 år gammal ska blir 90 i januari ojoj så stark och pigg  som baka fortfarnade goda bullar.. 

sen kör dom mig till wadköping för kvinnogillet har julcafe varje år .. så jag kom lite sen dit.. men gick bra iallafall som tur att jag vann en lott och fick fin ljustaket ser här ..  
är det inte fint .

japp sagan är slut.

Kommentarer
Postat av: mona

typiskt dig vinna lott igen!

2009-11-29 @ 21:53:51
Postat av: Britt

Vilka söta barnbarn du fått. Så kul att se kort på dem.

2009-12-08 @ 20:17:17
Postat av: Monika Lindmark

Grattis mormor igen

Nu har du 3 barnbarn,

Kul för dig..



Glad Påsk

2010-04-04 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback