nu har det hänt!

Nu har jag blivit farrmor till en liten gosse .Han födde den 14 november  kom i världen.. Han väger 3340 gr och 49 cm  lång . så liten grabb ojojojoj.. jag var och hälsa på dom.. oj jag fick båra liten gosse vad gullig han är .. Han ska heta William..  här foto ser den ut
 några timma efter förlossning,

Idag fyller lea 2 år .. just nu leas mamma i finland..  så det är bara ola hemma med linnea..kanske har dom barnkalas nu hemma hos dom.. vet jag inte .. jag tänker ringa till dom men det ser inte ola i msn än  mmmmm jag tänker gratta henne  men ack nej ingen svar i msn och dom har inte eller bildtelefon.. ack nej .. men dom kommer hit den 28 nov istället ..

Vi har köpt nya möbler . soffan 2 och 3 sits soffan och bord  och matsalbord med 6 stolarna  . vi köpte  den i tre veckorsen.. så alla får platsen i matsal.. vi ska fira för lea och william.

I tre veckorsen  tog jag spruta för svininfluensa  . ska ha andra igen skulle i måndags men det blev snopet  vi står i kö i 1  och halv timma i kö sen sa hon att andra spruta kommer om veckan 48 .. puh  vi har stått där förlora timmar.. istället åke vi till bw i hovsta.. för dom invigda för ny ommöblerade   i bw men vi tycker det är lite synd för det finns inte längre  restauramg uppe.. buhhhhhäää synd.. vi som sugen på kaffe men gick till korvbaren istället och drack kaffe men luften var lite kallt.. usch.. sen åkte  vi  buss hem . vad skömt att vara hemma igen.  nu på måndag ska vi ha spruta igen ..


japp sagan är slut .........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback