tänkte bara berätta lite!

hej hej !

nu skriva jag lite! ettersom det är ingen nytt att berätta..
först   var jag på dövas dag  här i örebro och massor kamrater där och vi hade festen kväll  så åt vi  grill bbq karre med potatisgratäng  med grönsaker  . det var väldig gott.. 
Jag har träffa min barnbarn i ånstagatan 5 som teckenbrorestaurang  som döva har nu .. ihop med dövas förening .. vi åt  där och det var också gott.. soppa sen pannkakor..
förra onsdag var jag på ånsta 5 och har pensionärträffen .. maggie berätta lite sen vi spela bingo. kul..
Jag har två glada nyheter.. jag ska bli farmor i november alltså jonas ska blir pappa.. och blir också mormor för andra i april alltså mona ska blir mamma till andra barn så lea får leka med nya syskon.
i fredags var kerstin och jag i ånsta 5 och äter kyckling med cyrrysås .. det var väldig gott.. dom är så duktig att laga mat.. jag tycker ni får smaka där  och är välkommen där ..
Snart blir 100 år jumblieum  dövas förening  nu . dom håller på ordna festen för den.. det blir spännande.

japp sagan är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback