händelse!

hej!
nu ska jag berätta vad vi har varit igår! vi var hos  min gubbes lilla bror jazzi och hans fru  . vi dricka kaffe först  sen äter vi  köttbullar med makaroner . oj åh vad vi är mätt och belåten.. sen jazzi kör mig till dövas förening  som jag har pensionärträff  . alla pensionär åt  landgångsmörgås  det var gott säger dom utan jag för jag har ätit nyss  orka   mer att äta . sen orförande informerat oss vad vi ska göra varandra onsdagar.  sen vi prata  allt möjlig.. jag stannar till nästan träff är kvinnogille halv sju  .. vi börja med tipspromenad inne i lokal .. sen åt vi våffla med sylt och grädde det var gott.. sen tala ledamot christian  om vem som vinner rätt tips . det var sol-britt och mejrem  samma poäng men då får hon vika papper  så en gammal tant som lotta ut vem som vinner sol-britt eller mejrem.. men det blev solbritt.. hon fick fina present  det är kaffekopp och liten skål. fint tycker jag .. jag fick bara tre poäng  av 12 frågor botttteeeeenn!  sen prata  till kl var nio  sen hem med buss. jag fick vänta 20 minuter på bussen och det regnar och jag fryser .. hem och bada på en gång. skönt med varm vatten .härlig ....

sagan är slut

Kommentarer
Postat av: mona

Ojoj.... stackars dig vänta regna ute... skönt aktiv ute länge i går.
Lea hälsar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback