liten berättelsen!

Den 6 augusti 2008.

ja , det var inte särskilt att berättelsen.
i fredags var jag hos monas svärmor som flytta in nya lgh och jag är nyfiken så fina har hon i den nya. vi är många var där eftersom gubbarna hjälpte till  flytta in.. vi drack kaffe med hallon och mangopaj det var gott..
förrgår var jazzi och hans fru var här och hälsa på ojoj nu synas hon i mage  .. nu är hon i sjätte månad. ska födda i oktober. det blir pojke eftersom dom vill veta vilket kön det blir .. då är det kille som ska född i världen. har bestämt namn på den killen. eduard ska han heta.. man säger edvard.
Idag jag och min gubbe var på läkargruppen och tagit vaccination för resan. vi fick hephati b och polio för mig och för gubbe stelkramp och hephat a. skydda mot gulsot. vi ska åka den 26 aug till tunisien.. och vara kvar där i två veckor i lyx . hoppas det blir kul . jag ska skriva ner när jag kommer hem och berätta jag och visa lite foto senare..

japp sagan är slut!


Kommentarer
Postat av: rosi

önskar er riktig trevlig resa till tunisien och ha så skön semester.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback