den 31 maj dop!

Den 31 maj .
Nu har jag och min sambo varit på dopet  i kumla kyrkan . där min barnbarn döpas sig .. det var verkling fint kyrka var det  jag har aldrig sett såna kyrka.. vi är omkring 20 st som var med och titta på dopet.  min son och en kompis till min dotter som är faddrar.. och dövpräst heter barbro ..hon var trevlig präst.. det var liten ovanlig  i kyrka eftersom prästen har tagit bort den där klocka som bing bong bing bong   istället hennes kompis tända ljus  då vi reser upp och dom kom  gående  till dopfaten.. jonas håller kors och prästa bakom och min dotter och hennes sambo bär lilla linnéa  och hennes kompis bakom.  här ser ut foto.

               




nu ser ni vad dom gör .. sista foto är syskon.
sen åkte vi hem till min dotters hem och vi åt rostbiff med potatissallad vad gott det var.. sen jordgubbstårta och kaffe till. och vi snackar mkt mkt  sen mona oppna paket som linnéa fick.. vad fina present.. ser här present..

    och sen vi prata mycket  och så ser jag jonas bära lilla linnéa  ser du nu

 gullig va? småningom kommer han blir far hoppas jag .. snart hoppas jag .. längta blir farmor.. näääääär vet jag inte.. hihihi  ok dom har väl inte bråttom kan jag tänka mig.. hihi ok  !


saga är slut!


Kommentarer
Postat av: Mona

ge mig alla foto sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback