usö och pensionärträff!

Den 18 juni 2008.

Idag har jag  varit i usö och undersökning med min handen  för jag domnar hela handen och armen  . Doktor säger att jag måste först sjukgymnast  sen ev. operas  min handen . han har bokat tid för mig på höst.  får se om sjukgymnast hjälpte ..  jag tror inte den hjälper får se.. japp.
sen jag åker til stan och titta liten innan jag ska till pensionärträff kl 13,00, gott om tid att titta lite på stan .. Sen jag cykla till Wadköping och träfffa dom. vi äter så gott det är buffe. sen kaffe gott.. men det regnar iallafall kort stund. vi träffa för det sista träff  innan semster börja .. träffa igen den 6 aug.. synd att jag tog inte med kamera iallafll.. har glömt tar med..

japp sagan är slut!


Kommentarer
Postat av: Mona

Karpaltunnelsyndrom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback